Inhoud cursus Online Marketing

In deze cursus leer je over de mogelijkheden van Online Marketing: hoe kun je je bedrijf online promoten en welke kanalen zijn geschikt voor jouw online doelstellingen.

Het doel van de cursus is je inzicht te geven in de vele online mogelijkheden. Na de cursus kun je aan het hand van je eigen Online Marketing strategie en stappenplan aan de slag met de online promotie van jouw bedrijf.

Tijdens de cursus worden de volgende onderwerpen behandeld:

  1. Doelgroep en doelstellingen: wie zijn je klanten, waar kun je ze bereiken en wat zijn jouw online doelstellingen
  2. Online Marketing kanalen: website, e-mail, Social Media, bloggen en adverteren
  3. Welke Online Marketing kanalen passen het best bij jou en je doelgroep
  4. Communicatie: hoe communiceer je online duidelijk en consistent met je (potentiële) klant
  5. Opstellen van jouw Online Marketing strategie en stappenplan

Voor de cursus heb je geen voorkennis nodig en is goed te volgen ook wanneer je online nog niet actief bent.

Praktische informatie

Duur: vier dagdelen
Tijd: 09:30 – 12:30 uur of 13:30-16:30u (zie agenda)
Locatie: STOA
Max aantal deelnemers: 8
Docent: Nik Boersma
Investering: € 400,00 (excl.21% btw)

Aanmelden

StartdatumCursus, training of workshop
24 oktober 2017
13:30 - 16:30
Online Marketing
Lokatie - STOA, Amsterdam

Wat vinden onze klanten

Deze kennismaking met online marketing m.b.v. Google is erg verhelderend en het stimuleert mij om nu eens werk te maken van de websites, die ik al enige tijd in ontwikkeling heb. Ook de groep deelnemers pakte qua samenstelling aangenaam en inspirerend uit.

Ger KromOprichterLicht op Taal

Dit heeft mij over het dode punt geholpen. De cursus is geweldig.

Nelleke SpreyOprichterVakantiehuis Bella Vista

Een zeer praktische cursus waar de verschillende tools aan bod komen. Direct toepasbaar!”

Paul van der LindenBedrijfsadviseurLinkedin